liabloggen

Jag heter Lillemor och är 42 år. Bor i Bålsta med min familj som består av min man Åke, min dotter Carina, hennes son Benjamin, Madelene och Jennifer. Efter min svärmors bortgång bor även min svärfar hemma hos oss sen 2008. Kommer att skriva om alla möjliga saker som dyker upp eller som har varit. Följ med på resan vetja!!

Fan vad trött jag blir

Publicerad 2011-08-23 17:35:15 i På fritiden

Vad trött jag blir på att min svärfar dricker sprit, han dricker inte mycket men han tål ju inget, Madde sa för några dagar sen till mig - Mamma, varför kan inte farfar respektera vårat hem. Shit vad svarar man på det, jag har sagt upprepade gånger till svärfar att vi har tagit avstånd från alkohol pga av min jobbiga banrdom med en alkoholiserad mamma som till och med försökte strypa mig när jag var 7 år, har blivit så slagen mm så jag blir alldeles nervös i alkoholpåverkade människors närhet. När svärmor dog så visste jag inte att han drack utan tyckte synd om honom så därför fick han flytta in hos oss, tänkte att hemma hos oss e han aldrig ensam, hade jag vetat om hans alkoholvanor hade han INTE fått flytta in hos oss. Nu är det frågan ska han eller jag flytta för så här vill jag inte må längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela