liabloggen

Jag heter Lillemor och är 42 år. Bor i Bålsta med min familj som består av min man Åke, min dotter Carina, hennes son Benjamin, Madelene och Jennifer. Efter min svärmors bortgång bor även min svärfar hemma hos oss sen 2008. Kommer att skriva om alla möjliga saker som dyker upp eller som har varit. Följ med på resan vetja!!

Skrivbord+stol

Publicerad 2011-08-18 10:20:23 i På fritiden

I går åkte jag förbi Jysk på vägen hem från Enköping, hittade ett jättefint litet skriv/sminkbord med stol, blev så "kär" så blev tvungen att boka det tills imorgon, då ska jag hämta det tralalalala


 

 

Även sugen på en tv-möbel funderar på att köpa den om jag får en bra lön denna månad


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela