liabloggen

Jag heter Lillemor och är 42 år. Bor i Bålsta med min familj som består av min man Åke, min dotter Carina, hennes son Benjamin, Madelene och Jennifer. Efter min svärmors bortgång bor även min svärfar hemma hos oss sen 2008. Kommer att skriva om alla möjliga saker som dyker upp eller som har varit. Följ med på resan vetja!!

Kul i går

Publicerad 2011-08-28 11:46:58 i På fritiden

Vi hade jättetrevligt hemma hos jobbarkompisen Ewa. Vi väntade in "födelsedagsbarnet" Andreas. Han fick gå på presentjakt vi tassade efter och så hittade han korgen hihi. Efter det blev det sallad & bröd i köket innan vi slutligen började äta kräftorna till efterätten så blev det tårta & jag frågade Andreas om han hade köpt det hos Johanssons nej på Tammerfors sa han, & jag bara va har du handlat den i Finland, det blev asgarv runt bordet innan dom fick fram att det finns ett konditori i Enköping som heter Tammerfors. Jag som inte bor i Enköping kan ju inte veta det hm. Kul att man kan roa andra ha ha men garva lite själv oxå naturligtvis. Men vid midnatt åkte jag hem eftersom jag ska jobba ikväll.

 

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela