liabloggen

Jag heter Lillemor och är 42 år. Bor i Bålsta med min familj som består av min man Åke, min dotter Carina, hennes son Benjamin, Madelene och Jennifer. Efter min svärmors bortgång bor även min svärfar hemma hos oss sen 2008. Kommer att skriva om alla möjliga saker som dyker upp eller som har varit. Följ med på resan vetja!!

Men é jag trött eller?????

Publicerad 2011-08-16 22:30:23 i Arbete

Ikväll på jobbet så hände en helt knasig grej ha ha.
Hade full kö i kassan och skulle ringa in en tjej till jourkassan, lyfter luren och ringer, min telefon i bröstfickan börjar ringa och jag tänker vem är det som ringer mig?? Ööööiiioooo till slut trilla poletten ner när jag fatta att jag satt och ringde på mig själv snacka om att jag fick ett skrattanfall som hette duga. Mina jobbarkompisar börja asflabba när jag senare kunde berätta vad som hade hänt.
Ewa utbrister men du e ju inte riktigt klok och så skratta hon vidare, ja kul hade vi sedan resten av min arbetstid haha, kanske dags för lite ledighet snart fniss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela