liabloggen

Jag heter Lillemor och är 42 år. Bor i Bålsta med min familj som består av min man Åke, min dotter Carina, hennes son Benjamin, Madelene och Jennifer. Efter min svärmors bortgång bor även min svärfar hemma hos oss sen 2008. Kommer att skriva om alla möjliga saker som dyker upp eller som har varit. Följ med på resan vetja!!

Båttur

Publicerad 2011-08-07 19:16:01 i På fritiden

Idag var det dags för en efterlängtad båt/fisketur. När jag vaknade så var det jättefint väder men när vi väl åkte iväg så började det regna. När vi kom fram till båten så regnade det ordentligt. Men vi hade det så jäkla härligt ändå, fiskade från varsin sida när vi hade stannat. Var ju tvugna att sitta under taketdå det emellanåt forsade ner, men vad gjorde det, snacka om avkoppling, käkade lunch som jag fixa imorse, pastasallad med bröd, mums, ja sen slank det ner lite fika oxå. Tack till vår kompis " J " som stod för båt & åktur.



Jennifer nere i båten



Jag nere i båten



Jag testade båtens säng



Svallvågor efter båten och oj vad det regnar



Min älskling



Lutar mig ut & tittar på utsikten



Detta är vad jag ser



Meta är så rofyllt




Jennifer fiskar



Jennifer får napp, fin aborre



Sen blev det lunch, pastasallad



Och sen blev det fika



Efter en stunds fiskande till i ösregnet tuffade vi till slut hem till båthamnen






Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela