liabloggen

Jag heter Lillemor och är 42 år. Bor i Bålsta med min familj som består av min man Åke, min dotter Carina, hennes son Benjamin, Madelene och Jennifer. Efter min svärmors bortgång bor även min svärfar hemma hos oss sen 2008. Kommer att skriva om alla möjliga saker som dyker upp eller som har varit. Följ med på resan vetja!!

Fixat cyklarna

Publicerad 2011-08-01 18:47:04 i På fritiden

Idag har jag varit ledig och har därför hunnit fixa cyklarna som vi köpte i fredags, pumpat i luft i däcken som har bilventiler ha ha alltså dags att skrota den gamla hederliga cykelpumpen fniss.

Efter det var gjort åkte vi och slängde skräp på återvinningen, skönt att bli av med det, men glömdde naturligtvis glaset till den trasiga tavlan suck får åka dit igen på fredag ha ha när jag är ledig nästa gång. Sen har jag slappat lite vid datorn, varit med Jennifer & hennes kompisar på stranden en stund, lånat Camilla Läckberg på bibblan och nu har jag ätit mat. Så nu ska jag blogga lite läsa andras bloggar innan jag ska städa vidare här hemma.

Kommentarer

Postat av: arja

Publicerad 2011-08-04 00:15:26

så gullig du är här, gumman! älskar dig!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela