liabloggen

Jag heter Lillemor och är 42 år. Bor i Bålsta med min familj som består av min man Åke, min dotter Carina, hennes son Benjamin, Madelene och Jennifer. Efter min svärmors bortgång bor även min svärfar hemma hos oss sen 2008. Kommer att skriva om alla möjliga saker som dyker upp eller som har varit. Följ med på resan vetja!!

Tisdag

Publicerad 2011-08-02 11:07:34 i På fritiden

Gud så trött jag är idag, men va ändå tvungen att hasa mig ur sängen då jag idag ska till min konsulent Sonia och väga mig. Jag fick komma idag istället för jag jobbar imorgonkväll. Hon ska dit med varor idag Yippie Äntligen soppor igen, trumvirvel ha ha. Har ju varit utan soppor i en vecka nu och det har varit jättejobbigt, samtidigt så har min inspiration och motivation varit puts väck undrar om det beror lite på värmen och min trötthet(skulle behöva lite långledigt nu)Hoppas den kommer tillbaka nu iallfall, 2009 hade jag en bra resa med mina soppor hade ju ett mål att gå ner så jag kunde operera bort min galla som jag hade problem med, då gick jag ner 25 kilo på 100 dagar och det va läääääänge sen jag mådde så bra faktiskt, vill känna den känslan igen peppa mig gärna ni som vill det kan behövas lite på vägen, kanske ni själva vill ha lite pepp med det ena eller andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela