liabloggen

Jag heter Lillemor och är 42 år. Bor i Bålsta med min familj som består av min man Åke, min dotter Carina, hennes son Benjamin, Madelene och Jennifer. Efter min svärmors bortgång bor även min svärfar hemma hos oss sen 2008. Kommer att skriva om alla möjliga saker som dyker upp eller som har varit. Följ med på resan vetja!!

Viktuppgång

Publicerad 2011-08-08 10:23:22 i Vikt Hälsa Motion


Idag när jag vägde mig stod vågen på 110.9 jag blir så sur på mig själv då jag helt har tappat koncentrationen på min bantning: Alla säger att man inte är mer än människa det kanske stämmer men varför har jag så lite goo i mig själv fattar inte det, vet ju att jag mår så jäkla dåligt när jag äter fel och inte rör på mig, nu har jag iof jobbat galet mycket då mina jobbarkompisar har haft eller har semester men ändå. Nu måste jag verkligen ta itu med mig själv och börja om från början på ren kur med mina cambridgesoppor.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela