liabloggen

Jag heter Lillemor och är 42 år. Bor i Bålsta med min familj som består av min man Åke, min dotter Carina, hennes son Benjamin, Madelene och Jennifer. Efter min svärmors bortgång bor även min svärfar hemma hos oss sen 2008. Kommer att skriva om alla möjliga saker som dyker upp eller som har varit. Följ med på resan vetja!!

1:a dagen avklarad

Publicerad 2011-07-05 22:15:19 i Vikt Hälsa Motion

Så nu var 1.a dagen avklarad på ren kur, dagen funkade faktiskt väldigt bra kände mig uppåt och sprudlande glad på jobbet, i rusningen så kom det in 3 tjejer och handla i min kassa och dom va så härliga glada ungdomar mellan 18-22 jag blev så jäkla glad och förväntansfull bara av att se dom och höra deras prat och skratt, säkert skulle dom ut på någon picknic eller nåt för dom handlade plastbestick och plastvinglas.


När jag kom hem vid 19.30 så tog jag min sista soppa för dagen och sen gick jag ut på en kvällspromis, tog pendelrundan som tar 40 min, när jag kom till skogsdelen så kvittrade fåglarna ikapp och jag bara kände mig så härligt fri och lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela