liabloggen

Jag heter Lillemor och är 42 år. Bor i Bålsta med min familj som består av min man Åke, min dotter Carina, hennes son Benjamin, Madelene och Jennifer. Efter min svärmors bortgång bor även min svärfar hemma hos oss sen 2008. Kommer att skriva om alla möjliga saker som dyker upp eller som har varit. Följ med på resan vetja!!

Björnhuvud igen

Publicerad 2011-07-15 23:13:33 i Allmänt

Idag åkte vi ut till Björnhuvud igen, Madde & Jennifer skulle bada, det regnade nästan hela tiden men då vi närmade oss så blev det uppehåll men mulet och blåste, vi fiskade lite men typ sååå små aborrar som fick simma tillbaka sen bada dom jag knäppte lite kort och sen åkte vi förbi landstället igen, den här gången var ägaren av fastigheten där och min dröm gick i uppfyllese, att än en gång få kliva in i stugan som jag inte har varit inne i på 30 år, wow säger jag bara, det var nästan övermäktigt, stugan i sig är ju egentligen inte så märkvärdig men tillsammans med mina minnen så blev det det. När vi stod ute och pratade vid den nu borttagna trappan till loftet så bröt solen igenom den gråtyngda himlen, jag tror på att min mamma och min bror som älskade detta ställe oxå gav mig ett tecken där att dom va med på ett hörn

Här kliver jag in genom grinden


Jag känner mig som ett barn på julafton hihi



Och där ligger stugan......



Köket



Sovrummet



I rabatten hade mamma sina tomatplantor hihi




Har bestämt mig för att döpa stället till Gläntan
Jag hoppas någon gång kunna få tillgång till det
Får jobba och kämpa på, så kanske det kan gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela