liabloggen

Jag heter Lillemor och är 42 år. Bor i Bålsta med min familj som består av min man Åke, min dotter Carina, hennes son Benjamin, Madelene och Jennifer. Efter min svärmors bortgång bor även min svärfar hemma hos oss sen 2008. Kommer att skriva om alla möjliga saker som dyker upp eller som har varit. Följ med på resan vetja!!

HUr går det med ren kur egentligen????

Publicerad 2011-07-15 23:16:53 i Vikt Hälsa Motion

Ja i tre dagar nu så har jag smakat lite mat inte mycket men ändå så jag kan ju inte skryta med att jag går på ren kur längre, men nu är det dags att gasa på lite igen så det inte rinner ut i sanden, ska jobba hela helgen så det kommer nog att gå bra ni vet jobba sova jobba sova hoppas bara att jag kan dricka mycket vatten så jag håller hungern i schakt, får använda mig av kundtoan då det säkert blir många vändor ha ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela