liabloggen

Jag heter Lillemor och är 42 år. Bor i Bålsta med min familj som består av min man Åke, min dotter Carina, hennes son Benjamin, Madelene och Jennifer. Efter min svärmors bortgång bor även min svärfar hemma hos oss sen 2008. Kommer att skriva om alla möjliga saker som dyker upp eller som har varit. Följ med på resan vetja!!

Löning idag

Publicerad 2011-07-25 20:42:52 i Arbete

Så skönt att det är lön idag, med tanke på gårdagens shopping ha ha.
På jobbet har det varit HUR MYCKET som helst hela dagen och jag jobbade i 10 timmar i kassan, en aning ont mellan skulderbladen puh undrar hur många kilon jag har lyft/dragit idag pust & frust

När jag kom hem så har min svärfar druckit inte mycket men med tanke på min uppväxt har jag starkt tagit avstånd från alkohol så stank det alkohol i hela lägenheten, då blev det lite tjafs oss emellan det enda jag tycker är att när han ska dricka så kan han ju åka hem till sina andra söner som dricker både mycket och ofta, så vi slipper det eländet vi vill ju inte att våra barn ska uppleva det i vår trygghet (lägenheten)
Så nu e jag less, han kan gärna flytta om han inte kan sluta dricka

TA hand om er/ kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela