liabloggen

Jag heter Lillemor och är 42 år. Bor i Bålsta med min familj som består av min man Åke, min dotter Carina, hennes son Benjamin, Madelene och Jennifer. Efter min svärmors bortgång bor även min svärfar hemma hos oss sen 2008. Kommer att skriva om alla möjliga saker som dyker upp eller som har varit. Följ med på resan vetja!!

Motion

Publicerad 2011-07-23 18:33:46 i Vikt Hälsa Motion

Idag är det min 2:a lediga dag, så sköönt så jag kan knappt fatta det, som sagt det  har ju blivit mycket jobba nu då mina jobbarkompisar har semester. Så det har inte blivit nåt till gymet och knappt några promenader.
Men idag tog jag på mig gympadojjorna och drog iväg på en 80 minuters långprommis, fick så ont i mina ljumskar när jag närmade mig Åbergs museum så jag trodde jag skulle gå i backen men seg som jag är knatade jag ända hem utan pus någonstans, fick ta lite mindre klliv så inte benen skulle vika sig pga smärtan. Men fan vad nöjd jag känner mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela