liabloggen

Jag heter Lillemor och är 42 år. Bor i Bålsta med min familj som består av min man Åke, min dotter Carina, hennes son Benjamin, Madelene och Jennifer. Efter min svärmors bortgång bor även min svärfar hemma hos oss sen 2008. Kommer att skriva om alla möjliga saker som dyker upp eller som har varit. Följ med på resan vetja!!

Mycket att göra.....

Publicerad 2011-07-26 23:16:11 i Allmänt

Idag har det varit så mycket att göra på jobbet men ingen har haft tid då vi har haft jättemycket kunder hela tiden, det känns jättetrist då hela lagret är överfullt med varor som skulle ut i hyllorna, ibland skulle jag vilja klona mig själv så jag kunde plocka varor samtidigt som jag sitter i kassan ha ha

Nu ska jag snart gå och lägga mig då vi ska till Gröna Lund imorgon. det ska bli kul.

Kommentarer

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Publicerad 2011-07-27 07:54:35

sv: hihi ja den e riktigt snygg :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela