liabloggen

Jag heter Lillemor och är 42 år. Bor i Bålsta med min familj som består av min man Åke, min dotter Carina, hennes son Benjamin, Madelene och Jennifer. Efter min svärmors bortgång bor även min svärfar hemma hos oss sen 2008. Kommer att skriva om alla möjliga saker som dyker upp eller som har varit. Följ med på resan vetja!!

Shopping

Publicerad 2011-07-22 22:34:58 i Allmänt

Idag har Madde, Kim, Jennifer & jag varit ute på shoppingtur.
Vi började på Deichmann i Bålsta, där inhandlade vi skor jag köpte ett par ballerinaskor



Sen åkte vi till Rusta iBarkarby
Där handlade vi 2 mysplädar supermjuka



Sen blev det väggfärg i två olika nyanser



Efter det åt vi brunsch på McDonalds, jag åt oxå



Sist men inte minst åkte vi in på IKEA för slutshopping.
Nya duschdraperier, tyg, lampa, sängmöbel, karaff

Efter det var betalt åkte vi hem i det mycket varma vädret pust frust vad härligt det är med sommar och värme jag bara älskar det

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela