liabloggen

Jag heter Lillemor och är 42 år. Bor i Bålsta med min familj som består av min man Åke, min dotter Carina, hennes son Benjamin, Madelene och Jennifer. Efter min svärmors bortgång bor även min svärfar hemma hos oss sen 2008. Kommer att skriva om alla möjliga saker som dyker upp eller som har varit. Följ med på resan vetja!!

Vilken dag

Publicerad 2011-07-27 22:42:56 i Allmänt

Idag så åkte vi i familjen till Gröna Lund, men gud vad mycket folk man kom ju knappt fram det va ungefär 50 minuters väntetid för varje attraktion, helt galen väntan alltså, vi får åka tillbaka lite senare och då lite senare på eftermiddagen, kvällen då alla barnfamiljer har åkt hem. Kunde ju inte ens fota vad vi åkte så jag får väl leta efter bilderna på google.

Först åkte vi bläckfisken



Sen tog vi flygande mattan



Drog vidare till bergochdalbanan



Sen åkte Madde & Jennifer Extreme



Därefter gick vi mot utgången med stor möda då det va så jäkla trångt, åkte hemåt och stannade vid McDonalds i Barkarby och käka. Sen åkte vi hem helt slut ha ha

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2011-07-27 23:46:54

Whoooho! I morgon ska jag dit, får se om jag överlever och kommer till jobbet på fredag helskinnad ehe... ;P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela