liabloggen

Jag heter Lillemor och är 42 år. Bor i Bålsta med min familj som består av min man Åke, min dotter Carina, hennes son Benjamin, Madelene och Jennifer. Efter min svärmors bortgång bor även min svärfar hemma hos oss sen 2008. Kommer att skriva om alla möjliga saker som dyker upp eller som har varit. Följ med på resan vetja!!

Vilken skitdag

Publicerad 2011-07-20 23:20:10 i Allmänt

Åh herregud vilken jävla dag det har varit idag.
Grrrr det började efter jag hade kommit till jobbet och satt mig i kassan då var det en kund som gapa och skrek på sina barn och då i sin tur började en anna kund säga till henne att sluta skrika så mycket, det sluta med att mamman som skrek på barnen sa jävla f***a till kunden jag hade i kassan Oh my god....
Efter en stund så fick man på bassning av en annan kassörska för jag hade stängt en snabbis för att fylla på cigg hennes saker var minsann viktigare än det....då kände jag bara thats it.
Sen har det bara strulat humöret har åkt jojo så när jag väl sluta kl 19 så handlade jag lite mat till familjen samt lite godis som jag nu har smakat en hel del på faaaan oxå jag som inte skulle falla jävla skit.
Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon ska jag prova mina nya kläder jag har köpt från cellbes som kom idag.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela